Šport je zdravie, a nezabudnite, že môžete začať pohybovať kedykoľvek vo vašom živote. Malá vôľa je dosť. Všetky fyzické cvičenia sú uvedené. Môžete, samozrejme, ísť do posilňovne alebo na športové centrá, ale cvičenia, ktoré odporúčame možno vykonávať kdekoľvek a za akýchkoľvek okolností-doma, v práci, na prechádzke.

Len 30 minút denne mierna fyzická aktivita je dosť: cítiť silnejší a viac motivovaní, lepšie spať, znížiť stres, schudnúť a kontrolu chuti do jedla, znižuje riziko srdcového infarktu a diabetes, zlepšenie krvného obehu, sa naučia cítiť lepšie v spoločnosti iných ľudí. To je nemožné zastaviť neúprosný proces starnutia, ale môžete sa pokúsiť ovplyvniť tento proces, prostredníctvom športu a fyzickej aktivity, ktorá je, “v zdravom tele, Zdravý duch”.
Fyzická aktivita

“V zdravom tele, zdravý duch”, ktorý sám nám pripomína

že časy, v ktorých žijeme, sú stále viac a viac naplnený duševnej činnosti, a menej a menej fyzickej aktivity, pri pravidelnej fyzickej aktivite, v kombinácii so zdravou stravou, pomôže v rozvoji štátu rovnováhu medzi telom a mysľou, ktoré je potrebné pre udržanie zdravia, fyzickej i psychickej.

Motorická aktivita má rozhodujúci vplyv na tvar a fungovanie ľudského tela a stáva sa čoraz dôležitejšou s vekom. Školenie vám umožňuje oddialiť okamih zníženia parametrov fyzickej a motorickej schopnosti rozhodujúcim spôsobom. Boj cez fyzický tréning, aspoň časť procesu starnutia, môže predĺžiť náš život. Na mnoho rokov, šport bol považovaný za najlepší spôsob, ako vek, zdravie, zvlášť, keď si uvedomíte vzťah medzi nedostatkom fyzickej aktivity a oslabovanie ľudského tela výkon."V zdravom tele, zdravý duch", ktorý sám nám pripomína

Čím väčšia váha je získaná praxou fyzickej aktivity, ktorá slúži nielen na ” poskytnutie vašich rokov veselosti.”..”ale tiež pomáha znižovať morbiditu a úmrtnosť.
Naopak, sedavý životný štýl sa už dlho nazýva rizikovým faktorom kardiovaskulárnych ochorení. Vyškolení jednotky vykazujú lepšie srdcovej frekvencie v porovnaní s netrénované tie, bez ohľadu na vekový rozsah. Okrem toho tréning má veľký vplyv na psychofyzikálnu prácu ľudského tela založenú na dobrom duševnom zdraví.
Preto najlepšou stratégiou by bolo zachovať, pokiaľ je to možné, úroveň dobré, “ako kedysi” výkon vykonaním správne prispôsobené cvičení, ktoré stimulujú činnosť z tých ľudí, ktorí ešte nikdy neurobil.

Dokonalosť

Pravidelné fyzické cvičenia majú veľmi silný vplyv na ľudí, ktorí ich praktizujú. To má veľký vplyv na udržanie dobrého zdravia u starších ľudí na jednej strane, ako aj na spomalenie procesu starnutia na druhej strane.

Psychický aspekt je tiež veľmi dôležité. Psychologické faktory ovplyvňujú športy, cvičenie, alebo všeobecne povedané, fyzickú aktivitu, ako aj ich vplyvu. Psychológia športu je zo všeobecného hľadiska často znakom toho, do akej miery účasť na športových a fyzických aktivitách zvyšuje blaho človeka. Pre vás získať veľa sebavedomia a zároveň veľa schopnosti tolerovať zlyhania. Prostredníctvom športu môže byť agresia vyjadrená a kontrolovaná a prijatím všeobecných pravidiel správania a systému hodnôt šport zvyšuje pocit spoločenskej činnosti.

DokonalosťFyzická aktivita je jedným z najdôležitejších faktorov modelovania kostného systému. Vďaka neustálemu posúvaniu mechanických stimulov kompresie a rozťahovania, ktoré nútia kostné bunky obnoviť tkanivo a jeho štruktúru, sa dosiahne celková, dobrá rovnováha celého systému.

Okrem toho zlepšenie krvného obehu súvisiace s cvičením poskytuje lepšiu výživu kostného tkaniva tým, že poskytuje vápnik, ktorý je minerálom potrebným pre kostnú štruktúru.
Účinok, ktorý má fyzická aktivita na svaly, je estetický aj funkčný. Vycvičené svaly sú viditeľnejšie a modelované. Sval mení svoju dĺžku a tvar v dôsledku normálnej práce, ktorú prechádza. Preto pracuje v najväčšom zmrštení av najväčšom úseku, zachová si svoju prirodzenú dĺžku, čím vytvorí predĺžený a elegantný tvar. V praxi budú zmeny, ktoré vyplývajú z tréningu, závisieť od typu tréningu.

Práca pľúc a vibrácie chrbtice poskytujú funkciu “čerpanie” celý limfatycznemu systému, ktorý je zodpovedný za jazdy šľachy systému na úrovni medzistavcových platničiek, ktoré sú striedavo komprimované a oslabený.

Mobilita

Aktívni ľudia majú lepšiu mobilitu ako netrénovaní ľudia bez ohľadu na vekový rozsah. Tu je, napríklad, rovnaký stupeň mobility u mužov s aktívnym a sedavý spôsob života, ktorý však v priemere o desať rokov menej.

  • Šport má pozitívny a užitočný príspevok k boju proti nespavosti, ako uvoľňuje namáhavé každodenné povinnosti tela svaly.
  • Šport má aj nepriamy, ale veľmi významný efekt, napríklad, na odvykanie od Fajčenia, rizikový faktor, že je veľmi ťažké prekonať pomocou bežne používaných metód.
  • Sociálny a psychologický význam športu

Mobilita

Šport tiež hrá dôležitú úlohu pri zabezpečovaní živých a efektívnych vzťahov. Môžete robiť šport na vlastných a / alebo v spoločnosti, a v oboch prípadoch, fyzicky aktívne jednotka bude vytiahnuť z tejto činnosti veľkým prínosom pre váš spoločenský život, a self-esteem, ktorý je základom modelu osobných sebapresadzovanie.

Šport, ale predovšetkým fyzická aktivita, bez ohľadu na typ, môže získať inštrumentálnu hodnotu ako prostriedok na dosiahnutie ideálu zdravia a krásy. Telocvičňa je často opísaná ako miesto, kde sa človek môže postarať o seba a svoje telo. Charakteristickým rysom moderného fitness združenia so slovom fitness centrum (moderný výraz, ktorý co-existuje slovo “gymnastika”), ktorý definuje Všeobecnú fyzickú činnosť, ktorá sa vykonáva s radosťou a potešením, v príjemnom prostredí, ktoré poskytuje lepšiu fyzickú kondíciu a pohodu.

Po dosiahnutí určitého veku začnú mnohí ľudia kritizovať svoje telo, ktoré ich už z estetického hľadiska neuspokojuje. To je ako keby telesných príznakov procesu starnutia nemožné vymazať stopy vlastnej rozkladu, začiatok cesty bez možnosti návratu. Táto perspektíva je však oveľa bežnejšia u ľudí, ktorí vnímajú svoje telo ako prvok, ktorý neustále hodnotia iní ľudia.

Mnoho ľudí, ktorí sa pozerajú na seba v zrkadle, sa hodnotia veľmi striktne. Šport prichádza na záchranu: telo, vďaka športu, už nie je len objektom na pozorovanie, ale aktívnym rozmerom svojej vlastnej existencie, ktorý musí byť intenzívne skúsený. Takže prostredníctvom športu sa telo pohybuje z čisto estetickej perspektívy, aby vstúpilo do tejto oveľa užitočnejšej funkčnej perspektívy.

10 SPÔSOBOV, AKO SA STARAŤ O SVOJE DUŠEVNÉ ZDRAVIE

Svetový deň duševného zdravia je vpred. Čo robia stránky súvisiace s psychológiou a psychiatrickým bubnom? O chorobách, nie o zdraví! Namiesto čítania o tom, ako sa starať o seba, ako podporiť seba a ostatných počas kríz, som prešiel niekoľkými smutnými a pesimistickými článkami. Znova som si spomenul, aké štatistiky vyzerajú, koľko ľudí má duševné poruchy a prečo je tolerancia taká dôležitá. Choroby a poruchy môžu postihnúť každého z nás.

10 SPÔSOBOV, AKO SA STARAŤ O SVOJE DUŠEVNÉ ZDRAVIEDnes sa chcem sústrediť na to, čo sa týka tohto dňa. Na duševné zdravie. Myslíte si tiež, že ste ich dostali ako dar a nemali by ste sa o ne starať? Alebo ste sa rozhodli, že nikdy nebudete postihnutí duševným problémom? Predtým, ako vám začnem dokazovať, že hranica medzi zdravím a chorobou môže byť veľmi malá, pozrite sa na tieto triky. Dnes mám 10 spôsobov, ako sa starať o vaše duševné zdravie pre vás. Premýšľajte o nich ako o zvykoch, ktoré je dobré začať realizovať. Okrem pokoja môžete tiež podporiť vašu túžbu po šťastí. Bolo by pekné len užívať si život. Bez ohľadu na moment, okolnosti a ťažkosti.