Chudnutie obsahujúca potraviny, ktoré urýchľujú metabolizmus

0

Ak chcete dosiahnuť perfektnú líniu, nemusíte redukovať dávky, ktoré sa zameriavajú na chudnutie, ktorú tvoria potraviny, ktoré zvyšujú metabolizmus. Slovo amerického experta a jej režimu študovali mesiac

Prvým krokom k znižovaniu hmotnosti nie je zníženie dávok, ako si mnohí myslia. Americký odborník na výživu Haylie Pomroy v knihe Supetetabolic Diet (Spelling & Kupfer) vysvetľuje, ako je viera mýtus, ktorý sa má odhaliť. Podľa odborníka, niekto, kto nemá trochu úsilie schudnúť, pretože metabolizmus “prestávky”. Pre chudnutie najlepšie Choco Lite. Poď sem. 

V skutočnosti je jeho rýchlosť zásadná: čím je nižšia, tým viac sa tukuje. Spoločnosť Pomroy navrhla režim úbytku hmotnosti na odstránenie niekoľkých libier za mesiac stimuláciou metabolických funkcií. V hre sú tri zmesi jedál, ktoré pôsobia na štítnu žľazu, pečeň, nadobličkové žľazy, hypofýzu a tukovú hmotu.

Virtuálne kroky

Diétny program je 28 dní a každý týždeň je rozdelený do troch fáz .

Diétny program je 28 dní a každý týždeň je rozdelený do troch fáz .Prvý (pondelok a utorok) je bohatý na sacharidy, mierne bielkovinové a málo tučný. Jeho funkcia je prípravná: zmierňuje napätie a upokojuje nadobličky, často hyper-stresované.
Druhým krokom  (stredu a štvrtok) je odblokovať tuk nahromadený na bokoch, žalúdku a zadku a vložiť do svalov s super proteínovým menu.
Tretia fáza .

Nakoniec, v piatok, v sobotu a nedeľu, voľná cesta k veľkorysým jedlám o “zdravých” tukoch (Omega-3), ktoré stimulujú metabolizmus tým, že spúšťajú spaľovací proces, ktorý eliminuje extra tuky.
Medzi potravinami, ktorým sa treba vyhnúť, pretože podporujú hromadenie chrobákov, Pomroy signalizuje kukuricu, mliečne výrobky, sóju a ľahké potraviny, pretože sú vystavené priemyselným procesom.

FÁZA 1
Prírodné cukry .
V prvých dvoch dňoch každého týždňa stravovania si môžete dovoliť veľa sacharidov: hnedú ryžu, ovos, quinoa, špaldu. A tiež množstvo sladkého ovocia: mango, jablká, figy, hrušky, ananásy (na výber sezónnych). Potraviny bohaté na vitamíny B a C (šošovica, chudé hovädzie mäso, morčacie, kivi, citrón) sú tiež v poriadku: urýchľujú metabolizmus.

KROK 2
Proteín podľa 
Proteín podľa želania Ideálnym spojencom tretieho a štvrtého dňa diéty je veľmi proteínové menu bohaté na zeleninu, ale málo sacharidov a tukov. Potraviny, na ktoré sa môžete staviť? Biele mäso, ryby (palombo, sole, halibut, tuniak) a alkalizujúca zelenina, ako je čierna kapusta, repa, byliny, šalát, žerucha.

KROK 3
The Fat priateľom
posledné 3 dni každého týždňa priestoru pre potraviny bohaté na “dobré” tuky (orechy, avokádo, olivový olej, losos), morské riasy a krevety (stimuláciu štítnej žľazy) a strukoviny, ružičkový kel a kuracia pečeň (uľahčiť odstránenie tukov). Okrem ovocia a zeleniny málo glykemický (grapefruit, vápno, brusnice, artičoky, špargľu, karfiol, špenát) a celozrnných výrobkov s mierou.

Uncategorized

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here